woensdag 31 oktober 2007

Gallagher heeft last van demonen

Heeft het te maken met Halloween? In elk geval: in veel kranten was deze week te lezen dat Liam Gallagher, zanger-frontman van Oasis bang is voor geesten in zijn villa.
De man slaapt met de lichten aan, want hij is bang voor de voetstappen die hij 's nachts de trap op en af hoort gaan.

De zanger zelf is ervan overtuigd zijn dat hij en zijn gezin bezocht worden door geesten. Het Laatste Nieuws laat door een anonieme bron zeggen: "Soms wordt hij wakker en heeft hij het gevoel dat hij wordt bekeken door iemand. Hij voelt ook koude lucht over hem heen gaan als hij de voetstappen hoort."

Enkele jaren geleden zou hij ook een nachtelijk bezoekje hebben gehad van zijn overleden idool John Lennon. Hij vertelde toen: "Ik sliep bij een vriend in Manchester. Ik weet nog dat ik opstond en me heel raar voelde. Ik draaide me om en toen zag ik mezelf op bed liggen. Er was een verschijning bij en dat was John Lennon."

Wat dit bericht op een blog over God en gebed komt doen? Het verhaal van Gallagher stemt precies overeen met het getuigenis van een paar kennissen. Zij vonden uiteindelijk bevrijding toen ze hun leven aan Christus overgaven.
En heeft Christus ook niet gezegd "Dit geslacht kan door niets uitgaan dan door gebed en vasten"? (Mk9:29) Toen had hij het over, juist: demonen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten