maandag 7 juli 2008

Hoe zou het nog zijn met Cliff?



40 jaar zonder schandalen, sommige popidolen kunnen het zich niet voorstellen. Niet zo Cliff Richard. Alles wat je nu moet weten over hem: niet op Wikipedia, maar vandaag in het Nederlands Dagblad. Gewoon hier klikken.

Dit is een voorproefje:

Wat is de grootste moeite voor Cliff Richard als christen? ,,Andere christenen van mijn leeftijd of met mijn ervaring kunnen het zich veroorloven stomme dingen te zeggen, vergissingen te maken - en het is een zaak van henzelf en een paar andere mensen en God. Maar als ik stomme dingen zeg, horen misschien wel miljoenen mensen ervan.'' En: ,,Voor mij is de grootste verantwoordelijkheid dat als ik val, de naam van Christus belasterd zal worden. Ik kan je eerlijk zeggen dat deze gedachte me steeds met zorg vervult.''

Geen opmerkingen:

Een reactie posten