maandag 1 september 2008

Ik heb U lief met heel mijn hart



Gisteren (zondag) in de gemeente een moeizame versie meegekweeld van een anders mooi lied: Opwekking 639. Misschien dat het na veelvuldig beluisteren van deze clip een volgende keer beter klinkt.

De versie hierboven is van Hillsong, het origineel is eigenlijk van Geoff Bullock.
Op de clip krijg je de Engelstalige lyrics.
Ik heb U lief

Ik heb U lief met heel mijn hart, Heer,
laat mij zeggen dat ik van U hou.
Heer, laat mij zijn in de schaduw
van uw schoonheid,
laat mij zien uw grote trouw.
Heel de aarde beeft
als uw woord weerklinkt,
en de hemel die schudt door uw kracht.
Maar 'k heb u lief
met heel mijn hart, Heer,
O mijn Redder, mijn God en Vriend.

Heer laat mij horen hoe U fluistert,
als U zachtjes tot mij spreekt.
En toon mij dan uw macht en uw luister
tot ik voel het vuur van uw Geest.
Laat U vinden in de droogte,
maak dit stof tot heilige grond,
En hier ben ik,
Ik geef mij volledig
aan U, mijn God en Vriend.

Ik heb U lief met heel mijn hart, Heer,
alles in mij roept uit naar U.
En ik verlang U dieper te kennen.
Ik vond vergeving dicht bij U.
Uw genade is zo oneindig groot,
U noemt mij een kind van God.
Ik heb U lief met heel mijn hart, Heer,
O mijn Redder, Mijn God en Vriend.

Uw genade is zo oneindig groot,
U noemt mij een kind van God.
Ik heb U lief met heel mijn hart, Heer,
O mijn Redder, Mijn God en Vriend.

Ik heb U lief met heel mijn hart, Heer,
O mijn Redder, Mijn God en Vriend.
Inderdaad: wat een genade, God die ons zijn kinderen noemt!

1 opmerking:

  1. dat klinkt inderdaad heel wat beter dan zondag
    maar voor mij klinkt het altijd beter in het Engels dan in het Nederland
    helaas ik kan niet zingen, jammer, mijn hondje legde vroeger zijn poten tegen zijn oren, toen ik zong
    maar de spreker heeft het dubbel en dik goed gemaakt zondag in de dienst

    BeantwoordenVerwijderen