donderdag 16 juli 2009

Mijn job is weg, maar God blijft

Deze week werd eindelijk concreet wat al een hele tijd in de lucht ging: ik verlies mijn job door de wereldwijde crisis en de impact die dit heeft op de reclamesector.
Kortom: 2 nieuwe bazen, maar geen job meer.

Maar ook dan blijft de Heer trouw. Ik zie met dankbaarheid terug op wat Hij gaf gedurende die 9 jaar.
Wij weten niet wat de toekomst brengt, maar wel Wie die toekomst in handen heeft.
We don't know what the future holds, but we do know who holds it.

"En wij weten dat voor wie God liefhebben, voor wie volgens zijn voornemen geroepen zijn, alles bijdraagt aan het goede." (Rom.8:28)

2 opmerkingen:

  1. je hebt het mooi verwoord op uw logje, en inderdaad we weten niet wat de toekomst zal brengen, gelukkig maar.
    God heeft een plan met u, en de toekomst zal uitwijzen wat het zal zijn
    groetjes christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar je job verliezen wil niet zeggen: de moed verliezen. Bekijk het eens anders: dit geeft je de kans om een andere plaats te vinden in de samenleving. Op zoek naar jouw plaats, met God. Hij weet wat goed is voor je, wat bij je past.
    Ik werk als freelance coach (o.a. voor Fluger, christelijk loopbaanbegeleiding- www.fluger.nl)
    Misschien is dat wat voor je?
    Ik coach mensen om op zoek te gaan naar die plaats in de samenleving. Meer op: http://www.lifeisajourney.nl

    BeantwoordenVerwijderen