woensdag 1 juli 2009

Creatief tegen corruptie: broekzakkenverbod

Tja, het is ook een manier ... Kon het toch even niet laten om dit randberichtje te posten. Tegelijk bedenk ik: het is nu eenmaal overal komkommertijd.

Nepalese luchthaven verbiedt broekzakken in strijd tegen corruptie

Het personeel van de Tribhuvan luchthaven in Kathmandu mag geen broeken met zakken meer dragen. Het anti-corruptieorgaan van Nepal heeft deze maatregel afgekondigd om de groeiende corruptie op de luchthaven tegen te gaan. In de zakken van het personeel verdween steeds regelmatiger smeergeld; met de nieuwe regel hoopt het orgaan deze vorm van corruptie te bemoeilijken.

(Hier gelezen)

3 opmerkingen:

  1. best grappig...

    btw, als je verlegen zit om een post; liedjes van Casting Crowns en andere artiesten zijn altijd leuk :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geloof het of niet, maar ik heb aan je opmerking gedacht toen ik het bericht plaatste ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, grappig. Ik vind het echt een hele goeie...

    Misschien kunnen meer bezoekers posten wat ze graag willen zien op dit blog.

    Wat mij betreft, ga verder zoals je bezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen