maandag 26 november 2007

Gevulde bankrekening of een gevuld leven?

In een recent wielermagazine kwam ik een rubriek "A of B" tegen. De vragen waren gericht aan oud-wereldkampioen veldrijden Roland Liboton, en de huidige vedette van de cyclocross, Sven Nys.
Een van de dilemma's luidde: gevulde bankrekening of een gevuld leven? Hun antwoorden:
- Liboton: "Een gevulde bankrekening."
- Nys: "Ja, dat maakt het leven een stuk makkelijker."

Eerlijk: ik kan me toch nog altijd verwonderen in die dingen.

1 opmerking:

  1. ik moet zeggen dat ik daar niet van scrik.
    Dat is nu eenmaal zo in de wereld; veel geld, grote auto, villa, sjeike kleren, juwelen,.....
    dan zien ze dat je iets gedaan hebt in je leven. Wij echter zijn losers voor deze wereld, gelukkig niet voor de Heer

    BeantwoordenVerwijderen