vrijdag 7 maart 2008

Ik zie


Ik zie een berg, U ziet een wonder
Ik zie een woestenij, U ziet een tuin
Ik zie dorre doodsbeenderen, U ziet een leger
ik zie onmogelijk, U ziet alles

U bent, Ik ben
Maar ik ben al die tijd zo blind geweest
Mijn God, raak me aan
Ik wil kunnen zien zoals U ziet

Ik zie een zaadje, U ziet een oogst
Ik zie het water, U ziet de wijn
Ik zie het gebrokene, U ziet het lichaam
Ik zie een vijand, U ziet uw troon

Ik zie mijn zonde, U ziet het bloed
Ik zie een baby, U ziet een redder
Ik zie mijn falen, U ziet verlossing
Ik zie een bedelaar, U ziet een zoon

Ik zie mijn vader, U ziet uw zoon
Ik zie mijn herder, U ziet uw lam
Ik zie mijn redder, U ziet uw vreugde
Ik zie uw ogen, ze kijken naar de mijne.

Vrij vertaald naar Jonathan David Helser en Shane Key (gelezen in ‘Ik zie een leger’, door Floyd McClung)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten