vrijdag 12 oktober 2007

Vraag maar raak

Alles wat je ooit al wilde weten over het christelijk geloof maar nooit hebt durven vragen, dat is zowat de bedoeling van askanything.marshillchurch.org. Bekijk het filmpje via youtube. Mark Driscoll, verantwoordelijke voor de prediking bij Marshill, stelt het project voor. Wereldwijd kan iedereen sinds deze maand vragen stellen; wereldwijd kan je vervolgens meestemmen welke vraag zeker behandeld moet worden. De top negen komt vanaf januari 2008 aan bod in een serie toespraken, die via www.marshillchurch.org ook weer kan bekeken en/of beluisterd worden.

3 opmerkingen:

  1. lijkt me wel iets leuks
    zal die site dan eens bezoeken
    ik wens je een gezegend weekend toe
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goeiemiddag Jan
    ik hoop dat je niet ziek bent, want het is uw gewoonte niet om enkele dagen geen logje te plaatsen en zondag was je ook niet in de dienst
    ik wens je alvast het beste toe
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey
    gelukkig geen ziekte. Ik mocht enkele studies geven tijdens het weekend, maar ben nu weer back in full force ;-)
    wedergroeten

    BeantwoordenVerwijderen