vrijdag 12 maart 2010

Afgewezen scriptievoorstellen

Onderstaand tekstje kreeg ik doorgemaild van Jos:



"AFGEWEZEN VOORSTELLEN VOOR SCRIPTIES"


• Geestelijke volwassenheid in drie gemakkelijke stappen

• Acht kenmerken van een rijke kerk

• Hoe kom ik zonder botsingen af van oudsten die ik niet mag?

• Als ik 125 pagina's schrijf, ben ik dan geslaagd?

• Hoe vergaar ik macht en gezag: een handleiding voor de nederige predikant

• Wetticisme: een onbegrepen geestelijke discipline

• Koffie met suiker en melk: een metafoor voor een doeltreffende bediening, gebaseerd op de Drie-eenheid

• Iconografische tatoeages: een zondagsschoolprogramma voor de moderne kerk

• Ik ben o.k., jij bent o.k.: een handleiding voor pastorale zorg in de gemeente

• Antwoordapparaten: creatieve strategieen om lastige mensen te ontlopen

• Spreken zonder voorbereiding: laat de Geest zijn werk doen

• Christelijk leiderschap: hoe word ik de baas in mijn gemeente?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten