maandag 21 januari 2008

Hanna & Samuel: M/V van gebed


Zaterdag 19 januari jl. gaf Claude Van Maelsaeke in CC de Steiger in Menen een lezing. Deze lezing over Samuël en Hanna kaderde in de reeks "M/V van gebed".
Jammer genoeg vergat ik mijn opnametoestel, zodat ik jullie geen mp3 kan bezorgen.
Ter compensatie kun je wel de powerpointvoorstelling downloaden die Claude als basis voor zijn toespraak gebruikte.

Net als de mp3's van vorige lezingen kun je ze vinden door de stappen hieronder te volgen.

Klik om te beginnen hier.
Log in met mijn hotmailadres (janleplae in 1 woord, gevolgd door apenstaartje @, nog eens gevolgd door hotmail.com )
Paswoord: mvgebed

Meteen opent er automatisch een nieuw venster, waar je 2 mapjes ziet. Gewoon dubbelklikken op de gewenste map en je krijgt de files van de lezing(en) te zien. Om ze te downloaden moet je met de rechtermuisknop op de gewenste lezingnaam klikken, en kiezen voor "download". (Gelieve zeker NIET voor "delete" of "rename" te kiezen, en ook geen andere files toe te voegen of eventueel weg te nemen.)

Klik "download" en je krijgt een nieuw venster. Kies voor "opslaan" en vervolgens kies je in het nieuwe venster ook de locatie op je pc. Het kan een tijdje duren om een mp3 te downloaden (of de ppt-file); de site is niet supersnel en sommige bestanden zijn meer dan 15 Mb. Wil me aub verwittigen in geval van problemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten