dinsdag 16 december 2008

Verspil je seksualiteit niet

2 opmerkingen:

  1. Hallo dear blogger and daughter,
    Ik ben ook begonnen met een Blog en hopelijk kan je er mee leven dat ik er een link op gezet naar jouw blog... Mijn blogadres is: http://etienne-stilletijd.blogspot.com/
    Mocht je toch liever hebben dat ik die link er niet op zet, laat het dan gerust weten, ik zal daarvoor niet kwaad op je zijn.
    ;-)
    Jan, heb je de film al bekeken? Valt het een beetje in je smaak, of kan je ergens niet goed van slapen? Loeien die koeien niet te hard? Kan iedereen leven met al dat geloei van die koeien? (Ik kan dat in een handomdraai veranderen hoor.)
    Ondertussen is Manoj al gestart met zijn "Immanuel childrens house". Ik heb al wat e-mails ontvangen en gestuurd. We hebben met Mario, Germaintje, Anita en Anja afgesproken om de berichtgeving omtrent Manoj te centraliseren en te kanaliseren via Mario. Als er dus nieuws is over Manoj zouden jullie dit van Mario moeten vernemen... Al iets gehoord?
    Hopelijk heeft hij jullie telkens in CC gezet, anders doe ik dat wel in de toekomst. Laat me dan weten wat ik moet doen.
    God zegentje en bewoare joender.
    Slaapwel, of liever, goede morgen!
    Pa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen, of goede middag ondertussen :-)
    Geen enkel probleem voor de link naar deze blog hoor. Integendeel.
    De film kon ik jammer genoeg niet draaien op mn pc. Dus ben ik nog altijd in blijde verwachting om hem te zien. Maar dat komt een dezer dagen wel in orde hé?
    Goed idd ivm Manoj. We kregen recent al zeker een mail via Mario. Ik vermoed dat we ze altijd wel netjes doorkrijgen. We blijven in elk geval graag op de hoogte.
    Veel zegen en tot binnenkort.

    grtjs
    jan

    BeantwoordenVerwijderen