vrijdag 26 december 2008

Pierce: "De Heer is nu mijn motivator"

Vandaag gelezen op Sporza.be:

Mary Pierce staat nu al twee jaar aan de kant door een zware knieblessure. Toch sluit de 33-jarige Française een comeback op de tenniscourt niet uit.
"Het is nog niet het moment om mijn afscheid aan te kondigen. Het vrouwentennis is ook niet veranderd", zegt Mary Pierce in L'Equipe. (Belga) "Een balletje slaan, lukt me weer aardig. Nu moet ik weer kunnen lopen."

"Mijn been is zwak. Als ik niets doe, heb ik er geen last van. Als ik me inspan, doet het wel pijn", klinkt het.

"Maar ik hoop nog steeds op een terugkeer. Volgens mij is het vrouwentennis nog niet veel veranderd."

Toch is tennis niet meer het belangrijkste in het leven van Pierce (foto). "Mijn leven is de kerk. De Heer is nu mijn motivator."

1 opmerking:

  1. merk dat heel wat beroemdheden hun heil bij God beginnen zoeken, kan het maar toejuichen
    zij hebben geld, roem, ...maar toch zoeken ze elders het geluk
    vond die tekst van Bono ook heel mooi
    nog een gezegend 2009
    groetjes christine

    BeantwoordenVerwijderen