donderdag 28 april 2011

God leeft en Hij heeft mijn hart

Mijn allerliefste kind!

Wat zal ik zeggen? Een heilig en goed God heeft ons bedekt met een donkere wolk. O dat we toch allen zijn roede kussen en onze handen op onze monden leggen. De Heer heeft het gedaan.

Hij heeft me Zijn goedheid doen bewonderen dat we hem toch zo lang bij ons konden hebben. Maar mijn God leeft en Hij heeft mijn hart.

O welk een getuigenis heeft mijn echtgenoot en jouw vader ons toch nagelaten. We zijn allen aan God gegeven en daar ben ik en wil ik het liefst zijn.

Je toegenegen moeder

Sarah Edwards


Gelezen bij Josh Harris. Hij las bemoedigingen en vertroostingen, gekregen toen zijn moeder een tijd geleden overleed. Daarbij ook bovenstaand vertroostend citaat, oorspronkelijk van Sarah Edwards. Na het overlijden van haar man, Jonathan Edwards, schreef Sarah deze woorden naar haar dochter.

Dag op dag 2 jaar geleden postte ik n.a.v. het overlijden van mijn grootmoeder ook dit stukje over Uitzien naar de hemel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten