woensdag 20 augustus 2008

Kaap gerond: 10.000 blogpagina's bekeken







Gisteren ergens moet het gebeurd zijn: het 10.000ste paginabezoek aan deze blog. M’n broer Luc stelde al voor om er een flesje voor te kraken. Voor de rechtvaardige is het elke dag feest, zegt de spreukendichter, dus waarom ook niet?

In elk geval: bedankt aan alle bezoekers van de blog. Sommigen zijn hondstrouw: ook tijdens mijn 3 weken afwezigheid bleef de teller lopen. Ik hoop dat de stukjes die je hier kunt lezen een hulp voor je mogen zijn en een werktuig voor Christus. Hij kon zelfs stenen laten roepen. Dus moet een bescheiden blog ook wel bruikbaar zijn.

Toen www.challies.com 5 jaar bestond (sorry voor de vergelijking, zijn blog is de olifant, de mijne de mug) schreef deze blogger het volgende:
“Ik hou van schrijven. Deze woorden uit de ‘bedankingswoorden’ van het boek ‘Women’s Ministry in the Local Church’ blijven me inspireren en motiveren. ‘Schrijven is … zoete gemeenschap met de Heer. Hij onderwijst me wanneer ik schrijf. Als niemand het ooit leest, dan is Zijn doel toch bereikt in mijn eigen ziel. Ik ben voldaan. Als het Hem behaagt om het te gebruiken in de levens van anderen, mag Zijn naam dan verheerlijkt worden.”

Anderen hebben het weer eens beter gezegd dan ikzelf. Daarom blijf ik zolang God het wil ook gretig om me heen grabbelen in boeken, kranten, magazines of het internet. Het heft mijn ziel op. Hopelijk ook de jouwe/uwe.

4 opmerkingen:

  1. Oo, wat zijn we gisteren blij ... ;-)
    Hopelijk krijg je geen writers block/g in het komende jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat zeg
    ik heb echter geen teller staan, en weet niet hoeveel er al langs zijn geweest
    moesten al die mensen nu iedere keer een reactie achterlaten, dan zou dat fijn zijn
    hup naar de 20 000
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, 10.000 reacties zou ook wel fijn zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw zeg,
    een dikke proficiat,
    ik ken dit nog niet zolang maar lees dagelijks een engelstalige blog!zal hier ook eens meer komen lezen.

    gr,
    =)
    abigail

    BeantwoordenVerwijderen